Zarządzanie wysyłkami z Envíopack
Envíopack to platforma online stworzona dla właścicieli sklepów internetowych, która ułatwia zarządzanie wysyłkami w Argentynie. Umożliwia integrację z systemem WooCommerce oraz dostęp do wielu operatorów logistycznych. Dzięki funkcji śledzenia w czasie rzeczywistym, zarówno sprzedawcy, jak i klienci mogą monitorować status przesyłek. Platforma oferuje również kompleksowe usługi Fulfillment, co pozwala na zewnętrzne zarządzanie magazynowaniem i dystrybucją zamówień, co jest szczególnie korzystne dla rozwijających się biznesów.
Użytkownicy mogą zarządzać wszystkimi aspektami logistyki z jednego miejsca, korzystając z analityki w czasie rzeczywistym, aby śledzić wydajność poszczególnych operatorów i unikać problemów. Envíopack integruje się z najpopularniejszymi rynkami w Ameryce Łacińskiej, co pozwala na efektywne zarządzanie kanałami sprzedaży. Platforma oferuje także możliwość wyboru operatora na podstawie kosztów lub jakości usług, a także organizuje odbiory paczek w regionie AMBA oraz w innych większych miastach.